سیستم اداری مبتلا به فساد است/ مهار قیمت ها، اشتغال و مبارزه با فساد اولویت های رییس جمهور

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: مهار قیمت ها، اشتغال و مبارزه با فساد اولویت های کاری رئیس جمهور منتخب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 18 تیر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با گرامیداشت روز عفاف حجاب گفت: حجاب باعث حیات فرهنگی و معنوی جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه احکام اسلامی فلسفه و حکمت خاص خود را دارد، افزود: یکی از مهمترین فلسفه های عفاف و حجاب، سالم سازی جامعه و جلوگیری از بروز ناهنجاری های اخلاقی است.

 

امام جمعه رشت حجاب را موجب شکل گیری فرهنگ حیا و عفت در جامعه دانست و گفت: حجاب، موجب طهارت قلبی در جامعه می شود.

 

وی اذعان داشت: بی حجابی و بی عفتی در تاریخ بی سابقه نیست و ماجرای سقوط اندلس در نتیجه ترویج بی حجابی باید مایه عبرت جوامع باشد.

 

فلاحتی یادآور شد: در یادداشت های مستر همفر، جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی بر حجاب به عنوان عامل جلوگیری کننده از فساد تاکید شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنیم و با امر به معروف و نهی از منکر برای کم شدن بدحجابی تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به واگذاری دولت به رئیس جمهور منتخب در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور جدید چند کار را از جمله مهار قیمت ها، تامین مسکن و اشتغال و کاهش فساد اداری در آغاز کار باید انجام بدهد.

 

وی تصریح کرد: فساد اداری یه بلا در کشور شده است.

 

فلاحتی با بیان اینکه مبارزه با فساد باید به صورت جدی پیگری شود، گفت: حل همه مشکلات را برعهده رئیس جمهور ندانیم، حل مشکلات کشور و مبارزه با فساد به زمان نیاز دارد.

 

وی اظهار داشت: هشت سال اقتصاد کشور به برجام گره زده شد و از برجام هم چیزی نصیبی کشور نشد.

 

امام جمعه رشت تاکید کرد: گفتمان با گرگ های جهان پاسخ نمی دهد و ملت ایران از ابتدای انقلاب مرگ بر آمریکا گفته و فریادش باز هم خطاب به استکبار بلند است.

 

 فلاحتی با اشاره به اینکه مردم ما نیازی به آمریکا و اروپا ندارند، گفت: اروپا و آمریکا بیش از یک هزار تحریم علیه مردم ایران اعمال کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: هر مسئولی شجاعانه در میدان باشد و بر توان و نیروی داخلی و جوانان تکیه کند مردم به او علاقه مند می شوند.

کد خبر 1074095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha