کسب مقام برتر مدیر کانون آیت الله کاشانی فرخ شهر در پویش «زندگی خوب»

مهدی شاه قلیان مدير کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخ شهر در بخش شبکه های اجتماعی در پويش استانی «زندگی خوب» مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیین اختتامیه پویش استانی تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «زندگی خوب» روز (پنجشنبه ۱۷ تیر) در مجتمع دیجیتال موسسه رسانه یگانه مهر انقلاب شهرکرد برگزار شد.

 

در این آیین «مهدی شاهقلیان» مدير کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخ شهر در بخش شبکه های اجتماعی در پويش استانی «زندگی خوب» مقام سوم را کسب کرد.

 

۷۹۲ اثر با محوریت آسیب‌های طلاق، خشونت خانگی و طلاق به دبیرخانه این پویش ارسال شد که با نظر هیئت داوران «سجاد رفیعی» با اثر «رهایی» در بخش نرم‌افزاری این پویش، به عنوان نفر نخست معرفی شد.

 

سید «علیرضا موسوی» با اثر «پاگنده» و «محمد محمد یوسفی» با اثر «سقف تاریک» نیز بنا به نظر هیئت داوران، مقام‌های دوم و سوم این بخش را کسب کردند.

 

در بخش کلیپ، «علی توکلی» با ارائه موشن گرافیک به عنوان نفر اول شناخته شد و «حمیدرضا فضل‌الهی» به نمایندگی تیم پویانمایی و «سعید صادقی» با ساخت کلیپ، عناوین دوم و سوم این بخش از پویش را به دست آوردند.

 

حجت الاسلام «جعفر میرزاخانی»، «علی بهرامی» و «مهدی شاهقلیان» نیز به ترتیب به عنوان مقام‌های نخست تا سوم بخش شبکه‌های اجتماعی معرفی شدند.

 

در بخش هنری، فیلم‌نامه نوشته‌شده توسط «آرزو قائد امینی» به مقام نخست دست یافت و اثر طراحی حدیثه تشنیزی در جایگاه دوم این بخش تقدیر شد.

 

همچنین آثار «محسن قادری»، «زینب زمانی»، «محمدحسین خلیلیان»، «محسن خلیلیان» و «طوعه مهری» نیز از جمله آثار شایسته تقدیر در این پویش تولید محتوا شناخته شدند.

 

کد خبر 1074097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha