شانزدهمین سالگرد شهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهر برگزار شد

خسروجردی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شانزدهمین سالگرد شهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهر برگزار شد.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هر محله با برخوردار از وجود مطهر شهداء گمنام سهم بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند داشته باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: شانزدهمین سالگرد شهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهر کرج با هدف بسط و گسترش توجه به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

وی با اشاره به رعایت قوانین بهداشتی با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا عنوان کرد: یکی از جدی ترین رویکردهای مسجد در جریان مقابله با کرونا پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی عنوان شده است.

 

وی اظهار کرد: ویژه برنامه های مسجد جامع رجایی شهر در قالب اوقات فراغت با محوریت پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر در تابستان ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است که بیشترین بعد آن در قالب فضای مجازی است.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مستمر و هدفمند در جریان برپایی ویژه برنامه های موثر فرهنگی، هنری و ... از جمله محورهای قابل تأمل در این مسجد است.

گفتنی است، آئین شانزدهمین سالروز شهدای گمنام مدافع حرم مسجد جامع رجایی شهر کرج روز سه شنبه ۱۵ تیر با حضور جمعی از خانواده شهداء و ایثارگران برگزار شد. 

 

 

 

کد خبر 1074102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha