روزانه ۶ هزار تست در سیستان و بلوچستان انجام می شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته جاری مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت به مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد،گفت: روزانه ۶ هزار تست در سیستان و بلوچستان انجام می شود.

«حسینعلی شهریاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زاهدان بیان داشت: سفر آقای جان بابایی معاون وزیر بهداشت و درمان به استان منشا خیرات و برکات فراوانی بود.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاون وزیر بهداشت هفته گذشته به زاهدان و زابل سفر کرد و در هفته جاری  مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت و درمان به مناطق جنوبی استان سفری خواهند داشت.

 

شهریاری یادآور شد: راه اندازی آزمایشگاه در زابل، تامین منابع برای پرداخت کارانه پرستاران استان و  دادن مجوز برای گرفتن نیروهای شرکتی برای ساختمان 320 تختخوابی ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) از جمله دستاوردهای سفر جان بابایی به استان بود.   

 

 وی با بیان اینکه بیماریابی در استان جدی تر خواهد شد، افزود: ظرف دو هفته آینده روزانه 6 هزار تست در استان انجام می شود.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاصی که در استان وجود دارد کادر درمان را حمایت و از حاشیه سازی پیرامون آنها خودداری کنیم و خدمات بهداشت و درمان را در استان زیر سئوال نبریم.

 

شهریاری با اعلام اینکه چند صد میلیارد تومان تجهیزات در اختیار دانشگاه سیستان و بلوچستان قرار می گیرد، گفت: دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول مساعدت برای تجهیزات در سیستان و بلوچستان داده است.

کد خبر 1074143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha