یک میلیارد تومان کمک مردمی در بشرویه جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مردم شهرستان بشرویه همواره در زمینه کمک به نیازمندان و پرداخت صدقه و زکات پیش رو بودند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حضوری پر رنگ در این زمینه داشتند.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 115 میلیون و 310 هزار تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شده است، افزود: از این میزان 42 میلیون و 700 هزار تومان نقدی و 72 میلیون و 610 هزار تومان غیر نقدی بوده است.

 

وی در خصوص کمک های مبتنی بر نیاز عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 81 میلیون تومان کمک های مبتنی بر نیاز در بشرویه جمع آوری شده است که مربوط به نذر قربانی، عقیقه، تامین لوازم ضروری زندگی و غیره است.

 

حلوانی با اشاره به میزان جمع آوری صدقات گفت: از ابتدای امسال تاکنون 47 میلیون و 890 هزار تومان صدقه از سه هزار و 500 صندوق در این شهرستان جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 12 درصدی داشته است و برای تامین جهیزیه، درمان و مسکن نیازمندان این شهرستان هزینه می شود.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در پایان بیان داشت: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است و برای نذرقربانی و کمک های مومنانه و جهیزیه هزینه می شوند و این میزان کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

 

 

 

 

کد خبر 1074231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha