برگزاری برنامه های فرهنگی و بصیرتی همزمان با هفته عفاف و حجاب در ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: برنامه های مختلف فرهنگی و بصیرتی همزمان با هفته عفاف و حجاب در ملایر با همکاری و مشارکت نهادها و ادارات فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو  با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: اسلام با طرح حجاب، سعی در سالم سازی جامعه، ایجاد امنیت برای زنان و جلوگیری از هوسرانی و گسترش فساد در جامعه دارد بنابر این موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقادی و اسلامی است .

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به نامگذاری 21 تیر ماه عنوان روز عفاف و حجاب گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب از 21 تیر ماه شروع و تا 27 تیر ماه ادامه دارد که برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز با همکاری سپاه و حوزه علمیه برنامه های مشترکی را در سطح شهرستان دارد  افزود: در این راستا برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری با حضور  بانوان فرهیخته با محوریت جامعه زنان برنامه‌ریزی شده است.

وی  از برگزاری 7 برنامه در هفت نقطه حاشیه شهر ملایر با موضوع فاف و حجاب در این هفته خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی و بصیرتی است.

حجت الاسلام نجفی  تقدیر از بانوان محجبه در ادارات و همچنین بانوان محجبه مشغول کار  در کارگاه‌ها مغازه ها و... را از دیگر برنامه های ابن اداره در هفته عفاف و حجاب در ملایر دانست و افزود: تقدیر از  دختران محجبه در سطح شهر، اجرای برنامه های بصیرت افزایی با حضور بانوان فرهیخته به سایر بانوان در سطح شهر  و.. نیز از دیگر برنامه های ما دراین هفته است.

وی با اشاره به محتوا سازی رسانه ای  در فضا مجازی در مورد عفاف و حجاب گفت: با توجه به  ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های ما نیز از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه  برای فرهنگ سازی بیشتر حجاب اسلامی در جامعه باید  به دنبال برنامه‌های علمی نو و اثرگذار باشیم،  یادآور شد: در این راستا همه تلاش خود را خواهیم داشت.

کد خبر 1074235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha