فعالیت پاساژهای آستارا شیفت بندی شد

آهنی گفت: فعالیت پاساژهای بندر آستارا به دلیل وضعیت قرمز این شهرستان از لحاظ کرونایی شیفت بندی شد.

«محسن آهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان و فعالیت بازاریان اظهارکرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا، فعالیت پاساژهای بندر آستارا به دلیل وضعیت قرمز این شهرستان از لحاظ کرونایی شیفت بندی شد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه بر اساس این تصمیم پاساژهای جهانی، پوریا، مردانه، درویش، امیرحسین، سعید، سعادتی،حسین، رضا، امیر، طاهری، تیراژه، سفیدگر، شیروان، وصلی، ولیعصر ۱، ایده آل، رضا  گرگری در روزهای زوج به فعالیت می پردازند، افزود: همچنین پاساژهای نظرنیا، فغانی، سالار، زحمتکش، میلاد، ساحلی، کاسپین، فانوس، جهانگیری، بخشپوری، سیفی، آذربایجان، فانوس، گندمی، ولیعصر ۲، سیدان و نور در روزهای فرد به فعالیت خواهند پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت شیفت بندی برابر مقررات برخورد می شود، تصریح کرد: شهروندان هرگونه عدم رعایت شیفت بندی را به شماره تماس های ۴۴۸۳۲۹۹۸-۰۱۳ و شماره موبایل ۰۹۱۱۱۸۳۲۷۴۸ اداره صنعت، معدن  و تجارت اطلاع دهند.

 

آهنی سلامت مردم و خارج شدن آستارا از وضعیت قرمز کرونایی را در گرو رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: از بازاریان و کسبه انتظار داریم در اجرای محدویت ها همکاری لازم را داشته تا شهرستان آستارا از وضعیت قرمز خارج شود.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا خاطرنشان کرد: از شهروندان آستارایی نیز انتظار داریم هنگام حضور در بازار پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند تا شاهد بهتر شدن وضعیت شهرستان آستارا از لحاظ کرونایی باشیم.

کد خبر 1074379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha