کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت مقابله با کرونا و اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت مقابله با کرونا و اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسینعلی امیری» امروز (۱۹ تیر ماه) در ابتدای سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی، معاون توسعه منابع استانداری با آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
 

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این دیدار، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در افزایش توان مدیریت مقابله با کرونا و تسریع در مشارکت همه جانبه و به کارگیری ظرفیت حوزه بهداشت و درمان و دستگاه های اجرایی و مشارکت خوب مردمی توانست در کاهش مرگ و میر ناشی از اپیدمی کرونا به خوبی عمل کند.
 

امیری تصریح کرد: این مدیریت و عملکرد خوب در کهگیلویه و بویراحمد باعث شد با اینکه در استان های کشور چهار پیک را پشت سر گذاشتند و اکنون وارد پیک پنجم کرونا شده اند، اما این استان با ۲ پیک کمتر اکنون وارد پیک سوم شده است.
 

وی گفت: کهگیلویه بویراحمد در اجرای طرح غربالگری که از اولویت های مهم در مدیریت مبارزه با کووید -۱۹ بود هم به خوبی عمل کرد.
 

معاون پارلمانی رئیس جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و مقام معین در خصوص مقابله با بیماری کرونا ‌در استان‌ کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در کهگیلویه و بویراحمد کارها همه با هماهنگی، همکاری، همدلی و وحدت بسیار خوبی و بدون حواشی انجام گرفته و تا زمانی که دولت تدبیر و امید هست و دولت سیزدهم مستقر شود، همه کارها بدون هیچ گونه خستگی همچنان با تلاش بیشتر، همکاری و همدلی به پیش خواهد رفت.
 

امیری بیان کرد: از زمانی که جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی و به عنوان معین استان‌ برای مقابله با کرونا انتخاب شدم، همکاری، همدلی و همراهی همه جانبه ای با استاندار، نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برای مدیریت مقابله با کرونا و پیشبرد طرح های و برنامه های اقتصاد مقاومتی داریم.
 

وی تصریح کرد: وقتی که این مسئولیت به من واگذار شد به عنوان یک وظیفه قانونی کارهایی که مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است و به من محول می کردند را در وزارتخانه ها، نهادها و سازمان ها در مرکز کشور با جدیت دنبال می کنم. 
 

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از زمانی که کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدند به دلیل اینکه استانداری خوب، شریف، پرکار و از همه مهمتر با اخلاص هستند، محور وحدت و همدلی در استان بود و این صفات ترکیبی در کنار تلاش ها و پیگیری های مداوم باعث گردید، توجهات به استان  و پیشبرد کارها در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود.
 

امیری تصریح کرد: نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی هم با همدلی، همراهی، همکاری و با دلسوزی و احساس مسئولیت کارها را پیگیری می کردند.
 

وی به پرهیز از هدر روی سرمایه ها، تجربیات و فرصت ها تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با قوت کارهای خود را دنبال می کند و تجربیات و کمک های لازم را در اختیار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب مردم خواهد گذاشت.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با توجه به عنایت ویژه ای که رئیس جمهوری و دولت به این استان داشتند، دکتر امیری به عنوان مقام معین در خصوص مقابله با بیماری کرونا ‌و اقتصاد مقاومتی معرفی شد و حقیقتا عامل گشایش در امور استان شدند.
 

«حسین کلانتری» گفت: دستاوردهای اخیر و عملکرد خوب استان در پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی و مدیریت مقابله با بیماری کرونا به دلیل تلاش، پیگیری و توجهات مقام معین و دولت، وزارتخانه ها و دیگر سازمان ها بوده است.)

کد خبر 1074423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha