کتاب « مرا با خودت ببر» اثر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد رونمایی شد

همزمان با شهادت امام جواد(ع) کتاب « مرا با خودت ببر» اثر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم رونمایی از کتاب « مرا با خودت ببر» اثر حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد همزمان با شهادت امام جواد(ع) در محل دانشگاه امام جواد(ع) یزد رونمایی شد.

این کتاب که به عنوان اثری با موضوع زندگانی و داستانی از امام جواد(ع) است توسط حجت الاسلام مظفر سالاری نگاشته شده و در مراسمی با حضور جمال الدین عزیزی شهردار یزد، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد، عباس ملازینلی مدیرعال سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.

غلامعلی سفید، مدیرعامل موسسه خیریه امام جواد(ع) یزد در این مراسم گفت: این موسسه هر ساله در زمان شهادت این امام مراسم هایی را برگزار می کند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا منتفی شده است ولی با این حال سعی کرده ایم به این مناسبت برنامه ای داشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته زمانی که متوجه شروع به نگارش کتاب در خصوص امام جواد(ع) توسط حجت الاسلام سالاری شدیم از وی درخواست کردیم که این کتاب توسط این موسسه رونمایی شود و خوشبختانه امسال هزینه های آن به این امر اختصاص پیدا کرد.

مدیرعامل موسسه امام جواد(ع) یزد بیان کرد: ما خرسندیم که نام موسسه را با نامی مزین کرده ایم که هرچه از آن می گذرد شاهد برکات آن هستیم.

حجت الاسلام مصطفی گرجی از فعالان فرهنگی استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی های داستان نویسی حجت الاسلام مظفر سالاری گفت:  نویسندگی وی برگرفته از داستان های قرآنی است که این ویژگی بسیار بارزی است که توانسته مخاطبین را به خود جذب کند.

وی افزود: نویسندگان می توانند با آثار مناسب خود جامعه را به سمت تعادل سوق دهند.

این فعال فرهنگی بیان کرد: بخشی از گزارهای کتاب از دین است و بخشی از آن نیز طبیعت زندگی این جهانی را روایت می‌کند و تماما اشیا، افراد و آنچه مربوط به انسان و این جهانی آدمی است را روایت می‌کند که این گزاره‌های ناب بسیار ارزشمند هستند.

وی افزود: خوانندگان امروز ید طولایی در خواندن و کتابخوانی دارند ولی رمان تاریخی با تم مذهبی که از خواننده خود دلبری کند بسیار با اهمیت است که حجت‌الاسلام سالاری این را به خودی خود دنبال کرده و ارائه کرده است.

در پایان این مراسم نیز از این کتاب رونمایی شد.

کد خبر 1074512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha