ویژه برنامه«صهبای عشق» به مناسبت هفته ازدواج در زنجان تولید می شود

به گفته شهبازی، به همت سازمان ورزش و جوانان استان زنجان ویژه برنامه«صهبای عشق» به مناسبت هفته ازدواج در حسینیه اعظم زنجان تهیه و ضبط می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به برنامه های هفته ازدواج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه ها تهیه ویژه ‌برنامه «صهبای عشق» است که از طریق فضای مجازی و تلویزیون‌های شهری پخش خواهد شد.

 

هادی شهبازی در خصوص جزئیات این برنامه گفت: این ویژه برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی و سایر مسئولان مرتبط و مدیران مراکز مشاوره ازدواج در حسینیه اعظم زنجان ضبط می‌شود.

 

به گفته وی، این برنامه شامل مولودی‌خوانی، سفره عقد و تقدیر از زوجینی است که ازدواج ساده را در پیش گرفته‌اند، است که به مدت هفت روز در هفته ازدواج، پخش خواهد شد.

 

این مقام مسئول از اجرای سومین پویش ازدواج به مناسبت هفته ازدواج در زنجان خبر داد و گفت: در این پویش، شماره حساب در اختیار دستگاه‌های مختلف و مردم قرار داده شده تا کمک آن‌ها برای تامین جهیزیه اختصاص یابد.

 

شهبازی ادامه داد: برگزاری نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان و کمپین مشاوره رایگان در مراکز تخصصی ازدواج، تقدیر از مدیران مراکز مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج، حمایت از تولیدات رسانه‌ای، برگزاری گفت‌وگوهای زنده اینستاگرامی و سایر شبکه‌های مجازی و حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیران مراکز مشاوره در صداوسیما نیز بخش دیگری از برنامه‌ها است.

 

کد خبر 1074568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha