عملیات کاشی کاری ایوان و نمای ورودی آستان امامزادگان احمد و محمود تکمیل شد

رضایی پور گفت: عملیات کاشی کاری ایوان و نمای ورودی آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود (ع )باولین دلفان به پایان رسیده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  بااستعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج ) پروژه کاشیکاری ایوان و نمای ورودی آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود (ع )روستای باولین شهرستان دلفان به پایان رسید و تحویل کارفرما شد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: این پروژه با استفاده از کاشی هفت رنگ به مساحت ۱۵۰ مترمربع دارای دو کتیبه در طرفین مزین به زیارت وارث و زیارت نامه امامزادگان، در طرفین بخشی از آیات سوره انسان و در ایوان(سردر اصلی) اسامی امامزادگان احمد و محمود (ع) بوده که توسط یکی از استادکاران برجسته اجرا شده است و با اتمام آن، نمای زیبا و معنوی این بقعه متبرکه، منظره چشم نوازی را نمایان نموده است.
 

وی افزود: این پروژه، یکی از زیر پروژه های بزرگترین طرح ساماندهی، احداث و تکمیل بقاع متبرکه امامزادگان در غرب کشور بوده و تا کنون، اجرای آجرنمای طرفین بقعه متبرکه، احداث سرویس بهداشتی و وضوخانه خواهران و برادران، احداث خانه خادم و خانه عالم، احداث دفتر فرهنگی، ساماندهی اتاقک چاه آب، محوطه سازی و ساماندهی قبور، حصار کشی و نصب درب ورودی و ایجاد جاده، راه پله و فضای سبز، جمعا در جبهه ای کاری به مساحت بیش از یک هکتار انجام گرفته که در این فضای کاری، بیش از ۶۰۰ مترمربع ابنیه احداث شده است.
 

رضایی پور ادامه داد: تمامی هزینه های این پروژه، از محل کمک های مردمی و به ویژه توسط خیر نیک اندیش جناب آقای دکتر سید علیرضا موسوی تامین گردیده است.
 

وی افزود: بی شک، هم افزایی و همگرایی موجود بین خیر نیک اندیش، مجموعه هیات امنای محترم این بقعه متبرکه، مدیریت محترم اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان و مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان لرستان، نقش کلیدی در اجرای سریع، دقیق و کیفی این پروژه ها داشته است.
 

شایان ذکر است:  آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود(ع) روستای باولین شهرستان دلفان به دلیل کرامات فراوان بسیار مورد توجه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا از شهرستان های دلفان استان لرستان و هرسین استان کرمانشاه می باشد.

کد خبر 1074583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha