کمک شبکه تعاون روستایی فارس به اقتصاد روستائیان با توزیع سوخت

رحیمی گفت: شبکه تعاون روستایی استان فارس برای کمک به اقتصاد روستائیان در سه ماهه نخست امسال بیش از ۹۵ میلیون لیتر سوخت تهیه و توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هدایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه 20 تیر) از توزیع سوخت کشاورزان و روستائیان فارس خبر داد و در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 95 میلیون لیتر سوخت توسط شبکه تعاون روستایی استان فارس، تهیه و توزیع شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس افزود: شبکه تعاون روستایی استان فارس با هدف تحقق وظایف حمایتی  خود  از ابتدای سال جاری توانسته است 95 میلیون و 518 هزار لیتر انواع سوخت شامل بنزین، نفت، گاز و نفت سفید میان کشاورزان و بهره برداران فارس توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: شبکه تعاون روستایی استان فارس، علاوه بر تامین نهاده های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب، تلاش می کند با کاهش رفت و آمدهای پرهزینه و زمان بر روستائیان، نقش موثری در اقتصاد آنها داشته باشد.

رحیمی تاکید کرد: عاملیت 708 جایگاه فروشندگی مواد نفتی و 12 جايگاه سكودار پمپ بنزين و 2 جایگاه CNG به عهده تعاون روستایی استان فارس است و نیاز مصارف خانگی، ماشین آلات کشاورزی  روستائیان و کشاورزان را تامین می کند.

کد خبر 1074627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha