مسابقه «گوهر غیرت» ویژه پدران و دختران اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقه «گوهر غیرت» ویژه پدران و دختران با حجاب همزمان با هفته حجاب و عفاف اجرا می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه «گوهر غیرت» ویژه پدران و دختران با حجاب همزمان با هفته حجاب و عفاف اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: محورهای این مسابقه عصرانه پدر دختری، پخش صوت تبریک پدر به دختر با حجاب و اهدای هدیه به دختران توسط پدر است.

 

این مقام مسئول افزود: شرکت کنندگان تا 26 تیرماه فرصت دارند تا تصاویر و صوت خود را در شبکه های اجتماعی واتساپ، سروش و گپ به شماره 09014021516 ارسال کنند.

 

سقاء تاکید کرد: این مسابقه فرهنگی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استان، بسیج جامعه زنان استان و شهرداری اردبیل برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و افزایش توجه خانواده ها به مسئله حجاب دختران از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: البته برنامه های فرهنگی متنوعی به مناسبت هفته حجاب و عفاف پیش بینی شده است که به مدیران کانون ها ابلاغ شده است.

 

سقاء عنوان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یکی از موضوع های مهم به همت فعالان کانون های مساجد است.

 

کد خبر 1074694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha