برگزاري مراسم عزاداری روز شهادت امام جواد الائمه (ع) در ورامین

مراسم عزاداری روز شهادت امام جواد الائمه (ع) در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با شهادت حضرت جواد الائمه (ع) مراسم سوگواری و عزاداری آنحضرت در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.
در این مراسم که با رعایت دستور العملهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، عزاداران با نوای گرم مداحان اهل بیت علیهم اشک ریختند و به سر و سینه زدند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این مراسم با برشمردن ویژگی ها و سیره و روش زندگی امام جواد علیه السلام گفت: امام جواد الائمه (ع)  از خاص ترین امامان ما بوده است، در سن بیست و پنج سالگی شهید شدند، اهل جود و کرم بود و امیدواریم به حق این بزرگوار خداوند شر این ویروس منحوس کرونا از دنیا و مردم ایران کم کند.

وی افزود:به لحاظ بخشش و کرم حضرت جواد الائمه (ع) خیلی ها به این امام متوسل می گردند، شفاخانه ما مردم عادی در همین مراسم ها و توسل ها می باشد، اینجا محل توبه به درگاه خداوند است در کوچه و بازار آیا نشانه ای از توبه دیده می شود این مظاهر علنی فساد ببینید، با شهر و کوچه های ما چه کرده است؟!

 امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از برخی رسانه های نان به نرخ روز خور و برخی مسئولین بی تفاوت نسبت به هتاکی آنها نسبت به دلسوزان عرصه فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی عنوان کرد: بعضی کانال ها و رسانه ها در مقابل حرف حقی که در مورد بد حجابی ها و وجود فساد زده میرشود توهین می‌کنند و مسئولینی که باید طرفدار حقوق  مردم و اسلام باشند، فقط تماشاچی شده اند تا کی می خواهید به بهانه آزادی نسبت به هتاکان دین و فرهنگ اصیل ایرانی بی تفاوت باشید امیدواریم در دولت بعد این مسائل حل گردد.
حجت الاسلام محمودی با انتقاد دوباره از آرای شبهه ناک انتخابات شورای اسلامی بیان کرد: برخی در این انتخابات به وظیفه خود در صیانت از آرای مردم در شوراها به درستی عمل نکردند، از گوشه و کنار می شنویم که برخی  برای انتخابات چهار سال دیگر پول خرید رأی کنار گذاشته اند باید مسئولان امر با این حرفها باقدرت مبارزه کند و هرکسی در مبارزه با خرید آراء کوتاهی کند خیانت کرده است و امیدواریم مجلس برای انتخابات شوراها تصمیمی عاجل و کامل بگیرد.
وی در پایان با انتقاد از عملکرد برخی دولت های سابق گفت: برخی مردم ما در شهرهای جنوبی حتی از نعمت آب آشامیدنی سالم محروم هستند، ولی برخی مسئولین ما از پای میز خود تکان نخوردند تا به مشکلات مردم رسیدگی نمایند ما منتظر محاکمه مدیران نالایق در هر پست و مقامی هستیم.

کد خبر 1074722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha