طرح گردشگری فاروج و تیتکانلو اعتبار گرفت

فرماندار فاروج گفت: طرح گردشگری فاروج و تیتکانلو اعتبار گرفت و این رقم علاوه بر ۶۶۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شهرستان است.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: 575 میلیارد ریال علاوه بر اعتبار مصوب شهرستان، اختصاص یافت که 400 میلیارد ریال آن برای اجرای طرح گردشگری فاروج و تیتکانلو است.

 

فرماندار فاروج افزود: از 575 میلیارد ریال اعتبار، 50 میلیارد ریال برای شهرداری فاروج است که با اختصاص این رقم، اعتبار امسال شهرداری به 95 میلیارد ریال می رسد.

 

نجفی گفت: 100 میلیارد ریال باقی مانده از این رقم هم برای محور روستایی چری_ تبریان اختصاص یافته تا بعد از 10 سال این طرح آماده بهره برداری شود.

 

فرماندار فاروج افزود: 20 میلیارد ریال اعتبار باقی مانده هم برای بهره برداری از طرح مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد هزینه می شود.

 

اعتبار امسال شهرستان فاروج از محل منابع تملک دارایی ها، 666 میلیارد تومان بوده است. 

 

6 شهریور سال 99 در سفر استاندار خراسان شمالی به فاروج یکی از مطالبات استاندار  از مسئولان با توجه به نظرات نخبگان شهرستان، ارائه طرح بزرگ و جامع گردشگری برای پیشرفت و توسعه فضای توریستی شهرستان فاروج و تیتکانلو با محوریت اداره کل میراث فرهنگی استان بود که باید ظرف یک هفته بعد از  نشست ارائه می شد که صد البته تا به امروز رخ نداده  و حالا به نظر می رسد در فاصله 48 روز باقی مانده تا یکساله شدن این مطالبه با اعتبار اختصاص یافته امیدی به آغاز حرکت، ایجاد شود.

 

کد خبر 1074766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha