جشنواره «حرف آورد» در بشرویه برگزار می شود

رئیس تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه جشنواره «حرف آورد» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در بشرویه برگزار می شود، گفت: علاقمندان تا اول ماه محرم مهلت دارند آثار خود را با محوریت عفاف و حجاب در قالب کلیپ و ویدئو ارسال کنند.

حجت الاسلام «رضا بهشتی فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط سازمان تبلیغات اسلامی جشنواره ملی «حرف آورد» با رویکرد عفاف و حجاب در شهرستان بشرویه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه طرح «حرف آورد» اقدامی هم‌افزا و مشترک میان شبکه‌های مختلف مردمی است، گفت: طرح «حرف آورد» گام ساده ‌سازی شده تبلیغ مردمی است و هر بانوی دغدغه‌مند انقلابی می‌تواند یک کنشگر واقعی در عرصه تبلیغ باشد.

 

وی در خصوص نحوه شرکت در این جشنواره عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره «حرف آورد» می توانند تا قبل از آغاز ماه محرم آثار خود را در قالب کلیپ و ویدئو به آدرس تلگرامی @harfavard_khorasanj ارسال کنند.

 

حجت الاسلام بهشتی فر ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره باید در زمینه های مختلفی از جمله پیشینه حجاب، ضرورت پوشش از نظر عقل، ارتباط پوشش با امنیت روانی فرد در جامعه، دلایل تغییر پوشش در دنیای مدرن، آثار سبک جدید پوشش بر جامعه، مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب، موانع تولید محصولات حجاب و غیره صحبت کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان بیان داشت: مهم ترین هدف سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای این جشنواره نهادینه کردن طرح «حرف آورد» در دل مردم و مردمی کردن تبلیغ عفاف و حجاب است.

کد خبر 1074800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha