نفرات برتر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شرق مازندران معرفی شدند

فاضلی نفرات برتر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شرق مازندران را اعلام کرد.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: این مسابقات با حضور متسابقین شهرستانهای بهشهر، نکا و گلوگاه در ۱۴ و ۱۵ تیرماه در بهشهر و با قضاوت ۱۰ داور مجرب استانی برگزار شد و نفرات برتر بشرح ذیل اعلام شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر افزود:  این مسابقات در بخش خواهران و برادران برگزار و با معرفی افراد برتر،  برترین هایی که حدنصاب امتیاز را کسب کردند؛ به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

 

وی با اشاره به نفرات برتردر بخش  برادران خاطر نشان کرد: در رشته حفظ کل، نفر اول ؛ محمد محسنی از بهشهر در رشته حفظ ۲۰ جزء، نفر اول ؛ محمد حسین فلاحتگر از بهشهر  در رشته حفظ ۱۰ جزء، نفر اول ؛ سید علی بابازاده از بهشهر در رشته حفظ ۵ جزء، نفر اول ؛ سید حسین ساداتی از بهشهر در رشته ترتیل، نفر اول ؛ سید عبدالوهاب رضای موسوی از بهشهر، نفر دوم؛ مرتضی گواهی از بهشهر و نفر سوم، علی اصغر بخشی از نکا اعلام شدند.

 

فاضلی گفت: در رشته قرائت، نفر اول ؛ محمد دارابی از بهشهر و نفر دوم ابوالفضل حسینعلی از بهشهر و  نفر سوم،  رضا باقری از بهشهر و در رشته اذان نفر اول احمد دوستعلی از بهشهر شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر با اشاره به برترین های بخش خواهران افزود: در رشته حفظ کل؛نفر اول ؛ فاطمه نظری از بهشهر ، نفر دوم ، فاطمه حیدری از بهشهر  و نفر سوم؛ زینب اکبری از بهشهر شد.

 

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء؛ نفر اول ؛ محبوبه زارع از بهشهر ، نفر دوم: خدیجه احمدی از بهشهر  و نفر سوم:مرضیه مقیمی از بهشهر و در رشته حفظ ۱۰ جزء؛ نفر اول ؛ مریم ابراهیم نژاد از بهشهر، نفر دوم:لیلا ساروزیان رستمیان بهشهر و  نفر سوم، فخرالسادات مصطفوی از نکا معرفی شد.

 

فاضلی گفت: در رشته حفظ ۵ جزء؛ نفر اول ؛ رحیمه طاهرپور از بهشهر ، نفر دوم: هانیه حسین پور از بهشهر و نفر سوم:فاطمه صدقی از بهشهر، رشته ترتیل؛ نفر اول ؛ نجمه پاینده از نکا ، نفر دوم:زینب مسافر رباطی از بهشهر و نفر سوم: زهرا مظلومی از گلوگاه و در رشته قرائت؛ نفر اول ؛ حمیده زارع از بهشهر، نفر دوم:بنت الهدی بابائی از نکا و نفر سوم: لیلا یگانه از گلوگاه معرفی شدند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر ضمن عرض تبریک به نفرات برتر از تمامی شرکت کنندگان و ادارات و نهادها و نیروهای قرآنی در جهت همکاری در برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم قدردانی کرد.

کد خبر 1074804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha