برای موقوفات آستارا امین تعیین شد

مهدوی گفت: با حکم مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان برای تمامی موقوفات شهرستان آستارا امین تعین شد.

«جمشید مهدوی» با اشاره به تعیین امین برای موقوفات آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: براساس دستور حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه طی فرآیندی برای تمامی موقوفات شهرستان آستارا امین انتخاب شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: عبداله علایی فرد با حکم حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان به عنوان امین موقوفات شهرستان آستارا انتخاب و معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه در تعیین امین برای موقوفات آستارا از ظرفیت قانونی موجود در ماده ۵ قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه استفاده شده است، تصریح کرد: هدف از تعیین امین موقوفات، ارتقای بهره‌ وری موقوفات و حفظ عین موقوفات با استفاده از ظرفیت‌ برخی از افراد متدین، متعهد و متخصص جامعه است.

 

مهدوی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه به ویژه اوقاف شهرستان آستارا از کمبود نیروی انسانی رنج می برد، گفت: با این تدبیر رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور این مشکل تا حدی مرتفع می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان کرد: از این پس با یک برنامه عملیاتی مدون با احیای موقوفات و رسیدگی به موقع به پرونده های دعاوی و عقد قرارداد اجاره و وصول مطالبات توسط امین موقوفه با همکاری کارشناسان ادارات اوقاف شاهد رشد قابل توجهی در اجرای نیات واقفین خیراندیش خواهیم بود.

کد خبر 1074819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha