کمپین «حجاب من حیای تو، حیای من عفاف تو» در زنجان راه اندازی می شود

رمضانی گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف و به منظور ترویج فرهنگ حجاب در جامعه کمپین «حجاب من حیای تو، حیای من عفاف تو» در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف در استان اظهار کرد: بیست و یکم تیرماه، سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده  است.

 

لیلا رمضانی ادامه داد: که در سال جاری هفته عفاف و حجاب از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه و با عناوین « حیا و عفت، مقاومت فرهنگی، واقعه گوهرشاد» «حیا و عفت، تحکیم خانواده، فرهنگ فاطمی(س)» «حیا و عفت، فطرت انسانی، مطالبه جهانی» «حیا و عفت،  زمینه ساز ظهور» «حیا و عفت، امنیت اجتماعی» «حیا و عفت، روز احترام به قانون، تکریم جامعه» و «حیا و عفت، شکر عملی، تجلی بندگی» نامگذاری شده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های این هفته با محوریت "حیای مرد، عفت زن و حیای زن، عفت مرد» اجرا می شود، گفت: به همین منظور مانورهای فرهنگی عفاف و عجاب در استان اجرا می شود.

 

رمضانی گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف و به منظور ترویج فرهنگ حجاب در جامعه کمپین «حجاب من حیای تو، حیای من عفاف تو» در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

 

وی از برگزاری برنامه‌های ازدواج موفق و مطالبه گری از مسئولان و نمایندگان در خصوص حقوق زنان در هفته عفاف و حجاب خیرداد و افزود: وصیت‌نامه شهدا با محوریت عفاف و حجاب نیز در این هفته منتشر می‌شود.

 

به گفته رئیس بسیج جامعه زنان استان زنجان، میزگرد علمی بایسته‌های عفاف و حجاب در استان برگزار شده و برشورهایی با مضامین عفاف و حجاب توزیع می‌شود.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، معرفی شهدای زن به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، شب شعر، قصه گویی و فضا سازی و معرفی بانوان موفق و جریان ساز از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

 

کد خبر 1074873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha