تدارک برنامه های هفته عفاف و حجاب توسط کانون مهرپویان یانچشمه

بهارلویی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه خبر داد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: این برنامه های فرهنگی با هدف گسترش و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: تجليل از بانوان محجبه کانون، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، سخنرانی و پخش کليپ و تيزر با موضوع حجاب و عفاف در فضای مجازی، برگزاری نشست های مختلف بصيرتی با موضوع حجاب و عفاف، تهيه و توزيع اقلام تبليغاتی، از جمله برنامه های کانون فرهنگ هنر مهرپویان در هفته حجاب و عفاف است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های حجاب و عفاف در طول این هفته با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

 

بهارلویی گفت: ویژه برنامه های مختلفی با موضوع عفاف و حجاب در طول سال توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه در زمينه تربيت مادران و دختران الگو برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و برنامه ريزی های گسترده آنان برای ترويج فرهنگ برهنگی در بين زنان و دختران جامعه، خاطرنشان کرد: امروز رسالت نهاد های دينی و فرهنگی در زمينه اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف بسيار سنگين است و بايستی شبانه روزی در اين زمينه تلاش نمايند.

 

کد خبر 1074903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha