نیازمند یک حرکت انقلابی و جهادی هستیم

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ضعف مدیریتی در مناطق محروم دیده می‌شود و در شرایط فعلی نیازمند یک حرکت انقلابی و جهادی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست اجرای برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز (21 تیر ماه) به ریاست فرماندار شهرستان بویراحمد و با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان بویراحمد برگزار شد.

 

«مجید احمدی» در این نشست با اشاره به سوء مدیریت‌ها در بعضی از موضوعات و کارها، گفت: بیکاری و فقر مردمان ما با وجود این همه منابع بالقوه در سطح شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد نشانه‌های ضعف مدیریتی است.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: بعضی وقت‌ها جلساتی گرفته می‌شود که کاربردی ندارند و باید هر حرفی که زده می‌شود، به آن عمل کنیم.

 

وی تاکید کرد: ضعف مدیریتی در مناطق محروم دیده می‌شود و در شرایط فعلی نیازمند یک حرکت انقلابی و جهادی هستیم.

 

احمدی با بیان اینکه اصل برای ما حمایت از تولید و اشتغال زایی است، افزود: مقام معظم رهبری بنا به اهمیتی که وجود داشت و نیاز کشور، امسال را به نام «تولید، موانع زدایی ها و پشتیبانی‌ها» نام گذاری کرد و تولید مهم ترین بحث ما است که اگر اشتغال زایی حمایت نشود، کشور با مشکل بیشتری روبرو خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید به سمت حمایت از واحدهای تولیدی برویم، یادآور شد: اگر در یک واحد تولیدی سوء مدیریتی بود، مدیران نباید بر این سوء مدیریت‌ها بیفزایند.

 

وی به موضوع تسهیلات اشتغال زایی در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: سیستم‌های نوین در حوزه کشاورزی الزامی است و باید تسهیلات اشتغال زایی در این حوزه به سمت مکانیزه کردن کشاورزی برود.

 

احمدی مسئله نظارت بر تسهیلات اشتغال زایی را مهم دانست و تاکید کرد: باید نظارت دقیق بر اعتبارات و توزیع تسهیلات انجام گیرد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن تاکید بر رعایت اصل نظارت در اعطای تسهیلات، گفت: در پرداخت تسهیلات، نیازسنجی بر اساس شاخص‌های هر منطقه انجام بگیرد که تسهیلات بر اساس عدالت توزیع شود.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به رونق تولید و مانع زدایی، اظهار کرد: تولیدکنندگان بیش از دغدغه کار تولیدی نگران ایجاد مانع ها هستند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: ثروت‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار فقر مردم دیده می‌شود که به این معنا است که ما می‌توانیم این ثروت‌ها را در جهت تولید به خوبی مدیریت کنیم.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اهمیت وجود حداقل امکانات و کارآفرینی، ادامه داد: بعضی از واحدهای تولیدی از جمله شیلات خواهان تیربرق و برق هستند، ولی به دلیل نبود حداقل امکانات اولیه نمی‌توانند کار تولیدی خود را راه بیاندازند.

 

وی به بروکراسی اداری در راه اندازی کار تولیدی اشاره کرده و گفت: یکی از مشکلات ما این است که برای تولیدکنندگان موانعی از شکل بروکراسی اداری و کاغذبازی ایجاد می‌شود.

کد خبر 1074961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha