حفظ دستاورهای شورای پنجم برای مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است

اصولی گفت: دستاوردی که شورای پنجم توانسته به دست آورد سرمایه ای برای مردم و شهر بوده و حفظ آن بسیار مهم و حائز اهمیت است و امید داریم اقداماتی که ما نتواستیم در این دوره تکمیل کنیم را شورای ششم نهایی کند.

به گرارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احسان اصولی» امروز(۲۱ تیر) در نطق پیش از دستور یکصد و سی هفتمین جلسه علنی شورای شهر گفت: امروزه رمز موفقیت مجموعه شهرداری و مدیر عالی شهر و شناخته و معرفی شدن به عنوان مدیری موفق، در دست یافتن به هم گرایی و پرهیز از واگرایی ها بوده است، مهم ترین چالش مدیریتی کشور در حال حاضر، بحث کارآمدی و رفتن به سمت ایجاد فضای مدیریتی کارآمد است و این کارآمدی می تواند در فضاهای هویتی تعریف شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد ادامه داد: این امر یکی از مهم ترین کمبودهای موجود در فضای مدیریتی کشور است و شاید بسیاری از هم نسلان و نسل های جدید بیش از هر چیزی باید به این موضوع بیاندیشند و در پی این باشند تا فضای مدیریت کشور را در بخش های مختلف به سمت کارآمدی، ثمر بخشی و بهره وری بهینه از امکانات و منابع در اختیار سوق دهند.

 

وی بیان کرد: آنچه که مهم تر از هر چیزی می تواند ما را به حلقه مفقوده و چالش پیش رو برساند و از آن نتیجه خوبی به دست آوریم، بحث هم گرایی و هم افزایی است در شرایطی که ما با منابع محدودی در بخش های مختلف همراه هستیم؛ واگرایی ها و جدایی ها است که تاثیر بسیاری در چالش های مدیریتی می گذارد.

 

اصولی ادامه داد:در حال حاضر کشور با مشکلات جدی موجه است که مهم ترین راهکاری که می توان به آن دست پیدا کرد و از آن کمک گرفت، بحث هم گرایی و هم افزایی است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد تاکید کرد: بر همین اساس در طی چهار سال گذشته رویکرد شورای پنجم در این حوزه توجه به ظرفیت ها و کارآمدی های جمعی بوده که در درون دستگاهی به اسم شهرداری مشهد شکل گرفته بود و فارغ از هر نوع دسته بندی معتقد بودیم که از این راهبرد می توان به ثمر بخشی طرح ها و ایده های خود دست پیدا کند.

 

وی اضافه کرد: دستاوردی که شورای پنجم توانسته به دست آورد سرمایه ای برای مردم و شهر بوده و حفظ آن بسیار مهم و حائز اهمیت است و امید داریم اقداماتی که ما نتواستیم در این دوره تکمیل کنیم را شورای ششم نهایی کند.

کد خبر 1074962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha