عملکرد منحصر بفرد ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای ۷۲ تن»

حجت الاسلام موسوی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس کار منحصر بفردی از نظر هنر معماری، درودگری و خاتم کاری در کتیبه مقدس سقف ضریح مطهر «شهدای ۷۲ تن» انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 21 تیر) در بازدید از کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای ۷۲ تن» گفت: قدم برداشتن در راه امام حسین (ع) یک افتخار بزرگ است و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس کار منحصر بفردی از نظر هنر معماری، درودگری و خاتم کاری در این کتیبه مقدس انجام داده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: هنرمندان شیرازی از خوش سلیقه ترین هنرمندان کشور به شمار می روند که بهترین هنر خود در این کتیبه استفاده کرده اند و کاری در خور شان اهل بیت (ع) ساخته و به بارگاه مقدس سید الشهدا (ع) تقدیم کرده اند.

وی اضافه کرد: کارکنان و پرسنل دادگستری استان فارس نیز تلاش می کنند در فیض عظیم توسعه حرم های مطهر (ع) در اعتاب مقدسه سهیم باشند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مردم فارس در امور خیر همواره پیش قدم هستند و از تمام مردم استان دعوت می کنیم با مشارکت در این راه پرخیر و برکت، ذخیره ای مبارک برای آخرت خود اندوخته کنند.

کد خبر 1074988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha