آغاز ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم

ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم با حضور حجت الاسلام و المسلمين دکتر ارزانی، رئيس ستاد فهمای کشور و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم با حضور حجت الاسلام و المسلمين دکتر ارزانی، رئيس ستاد فهمای کشور و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

 

ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم از چهارمحال و بختیاری با تکریم از مادران شهدا و مادران نخبه مسجدی آغاز می شود.

 

طرح ملی سه شنبه های تکریم سال 1400 با محور تجلیل از مادران شهدا، مادران نخبه که خود توانسته اند فرزندان صالحی به جامعه تحویل دهند و همچنین بانوانی که علاوه بر جایگاه مادری به عنوان مدیر مسئول کانون های مساجد فعالیت دارند برگزار می شود.

 

آیین تکریم از مادران شهدا و نخبه مسجدی از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 22 تیر در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.

 

کد خبر 1075006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha