تبیین مسئله ازدواج همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با موضوع تبیین مسئله ازدواج در کانون های منتخب مساجد استان برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با موضوع تبیین مسئله ازدواج در کانون های منتخب مساجد استان برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تشویق جوانان به ازدواج و پرهیز از تجمل گرایی در جشن ها و سبک زندگی از دیگر موضوع های است که در این برنامه معنوی تبیین و مطرح شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه ها در مناطق قرمز به صورت غیر حضوری برگزار شد و در سایر مناطق نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

سقاء ادامه داد: ائمه جماعات مساجد در این برنامه فرهنگی به تبیین مسئله ازدواج و ازدواج آسان پرداختند و جوانان را به رعایت مسائل اخلاقی در این امر شرعی دعوت کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئله ازدواج به دلیل چشم و هم چشمی های خانواده ها دستاویز فخر فروشی و تجمل شده است و موجب کاهش اشتیاق جوانان به امر مهم شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: البته در سال های اخیر با شیوع بیماری کرونا و عدم تجمل گرایی در مراسم ها زمینه افزایش ازدواج شده است که باید این را به فال نیک گرفت.

 

کد خبر 1075031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha