نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس از دفتر خبرگزاری شبستان بازدید کرد/ به کارگیری از ظرفیت مدیران با عرضه و چکمه پوش

«رمضانعلی سنگدوینی» نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از دفتر خبرگزاری شبستان بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز «دوشنبه ٢١ تیر» از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان بازدید کرد.

 

در این بازدید نماینده مردم گرگان و آق قلا به سوالات خبرنگار خبرگزاری شبستان پاسخ داد.

 

سنگدوینی در این دیدار به پیگیری های شبانه روزی برای حل مشکلات آب و برق استان گلستان اشاره کرد و گفت: در راستای این مسئل پیگیری های زیادی از مدیران آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، معاونان وزیر و وزیر نیرو و انرژی در مجلس و کمیسیون انرژی یا به صورت دیدار حضوری و تلفنی داشتیم.

 

وی بابیان اینکه برحسب این پیگیری ها مشکل قطعی برق مردم استان گلستان کاهش یافته است، گفت: گرگان جزو مراکز استانی است که به دلیل آنکه از منابع ذخایر زیرزمینی برای تامین آب شرب استفاده می کند با قطعی برق مشکل آبرسانی تشدید می شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق در مجلس شورای اسلامی دبیان کرد: بی عرضگی مدیر باعث این مسئله شده است و ساختار مدیریتی کشور مشکل دارد و باید از ظرفیت مدیران باعرضه و چکمه پوش که در بین مردم هستند استفاده شود تا این مشکلات برطرف شود.

 

سنگدوینی به مشکلات آب شرب گرگان اشاره کرد و گفت: ده ها چاه کشاورزی نزدیک خط انتقال آب شرب گرگان وجود دارد و در سال گذشته نیز مجوز 20 حلقه چاه برای تامین آب شرب گرگان صادر شده بود که استفاده از این ظرفیت ها می توانست مشکل آب شرب گرگان را حل کند.

 

 

 

کد خبر 1075082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha