مسابقه عفاف و حجاب در خداآفرین برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان خداآفرین خبر داد.

«مهران شیری»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در خدا آفرین خبر داد و گفت: 21 تیرماه، به مناسبت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است و تا ۲۷ ادامه دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، در ادامه افزود: مسابقه کتابخوانی حجاب و عفاف از کتاب «مسئله حجاب» استاد شهید مرتضی مطهری طراحی و اجرا می شوذ.

وی خاطرنشان کرد: سوالات به همراه کتاب مورد نظر به صورت فایل پی دی اف در کانال کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو به نشانی @KanoonAshabAljannatبارگذاری شده و شرکت کنندگان می توانند پاسخ های خود را به صورت یک عبارت به کانال تلگرامی کانون و یا @mehranshiri74 و  09146461379 ارسال کنند.

شیری ادامه داد: این مسابقه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، داره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت آخرین مهلت ارسال پاسخ ها را 27 تیر ماه جاری عنوان کرد و افزود: در پایان به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یاد بود اهدا می شود.

کد خبر 1075100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha