پوشش بیش از ۹۱ هزار نفری تامین اجتماعی در جهرم

شفیعیان با اشاره به پوشش ۹۱ هزار و ۱۵۰ نفری تأمین اجتماعی شعبه جهرم گفت: از این تعداد ۷۳ هزار و ۲۰۰ نفر بیمه شدگان اصلی و تبعی و ۱۷ هزار و ۹۵۰ نفر مستمری بگیران اصلی و تبعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۲۱ تیر) در دیدار با رئیس و کارکنان تامین اجتماعی جهرم که به مناسبت هفته «تامین اجتماعی» انجام شد، گفت: ارائه ۴۱ عنوان خدمت غیرحضوری به منظور رفاه حال افراد تحت پوشش را از افتخارات تامین اجتماعی است.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: این مسأله به ویژه در طول ایام شیوع ویروس کرونا اهمیتی ۲ چندان در راستای حفظ و ارتقای سلامت عمومی داشته و باعث کاهش ۵۰ هزار مورد مراجعه حضوری به این سازمان شده است.

 

وی با اشاره به پوشش ۹۱ هزار و ۱۵۰ نفری تأمین اجتماعی شعبه جهرم عنوان کرد: از این تعداد ۷۳ هزار و ۲۰۰ نفر بیمه شدگان اصلی و تبعی و ۱۷ هزار و ۹۵۰ نفر مستمری بگیران اصلی و تبعی هستند.

 

شفیعیان همچنین با اشاره به اینکه این شعبه ۱۱ هزار و ۲۰۰ کارگاه را تحت پوشش دارد، گفت: ماهیانه بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان کمک های بلند مدت و کوتاه مدت توسط تامین اجتماعی جهرم پرداخت می شود.

کد خبر 1075119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha