جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب در ملکان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان،از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری عفاف و حجاب در ملکان خبر داد و گفت: حجاب و عفاف، از متلاشی شدن خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

«یوسف عبدی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب دراین شهرستان خبر  داد و گفت: این جشنواره با موضوعات نقش حجاب در جامعه و خانواده و رابطه و اثرات بی حجابی وبدحجابی در جوامع برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان، با بیان اینکه حجاب؛ احترام به حرمت‌های الهی است، افزود: حجاب و عفاف، موجبات حفظ سرمایه‌های اجتماعی را تامین می کند و از متلاشی شدن خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت تولید و خلق آثار هنری با موضوعات عنوان شده و در رشته های نقاشی( ویژه نوجوانان و بزرگسالان)، طراحی پوستر، اینفو گرافیک، تراکت، نشریه  و مسابقه پیامکی برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان،خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره عفاف و حجاب پایان تیر ماه می باشد که شرکت کنندگان آثار خورد را همراه با درج مشخصات و ذکر تلفن تماس از طریق پیام رسان های سروش ، ایتا ، واتساب و تلگرام به شماره09370584120 ارسال کنند.

عبدی تاکید کرد: شرکت در این جشنواره که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج و بسیج هنرمندان برگزار می شود، برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه در هر رشته به 3 نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود، یادآور شد: علاقه مندان برای دریافت سوالات مسابقه پیامکی به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان به آدرس اینترنتی malekan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1075188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha