پاسداشت شهدا تداوم‌ دهنده مسیر حرکت انقلاب اسلامی است

امام جمعه ابوزیدآباد گفت: پاسداشت مقام شهدا ، تداوم‌دهنده مسیر حرکت انقلاب اسلامی است و حرکت جامعه را از انحراف به استقامت در مسیر می کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در آستانه شانزدهمین سالروز خاکسپاری ۱۴ شهید گلگون کفن دفاع مقدس در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل ، یادواره شهدای گمنام ابوزیدآباد همزمان با شام شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام در جوار مرقد مطهر این شهیدان برگزار شد.


در این مراسم که با حضور خانوده های معزز شهدا، مردم شهید پرور شهرستان آران و بیدگل و بخش کویرات با اجرای شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد، حجت الاسلام سید احمد شاهمیری ، امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات بر تداوم راه شهیدان تاکید کرد.


امام جمعه ابوزیدآباد در این مراسم گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، آحاد جامعه به ویژه کارگزاران نظام و مسئولان ، باید فرهنگ ارزشی شهدا را که همان اخلاص در عمل ، قناعت ، خودباوری ، ظلم ناپذیری و تاسی به ولایت است الگوی خود قرار دهند و در مسائل کشور ، این روحیه شهداست که بن بست ها را بن‌ باز می کند.


حجت الاسلام سید احمد شاهمیری در ادامه با بیان اینکه شهدا الگوی حقیقی جامعه هستند، افزود: پاسداشت مقام شهدا ، تداوم‌دهنده مسیر حرکت انقلاب اسلامی است و حرکت جامعه را از انحراف به استقامت در مسیر می کشاند.


در ادامه این برنامه که با همکاری نیروهای فرهنگی هیئات مذهبی و بسیجیان و دیگر نهادهای فرهنگی شهر برگزار شد، مهدی بدیعی از یادگاران دفاع مقدس به روایت گری ایام حماسه و کربلایی حسین برزی به ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام پرداخت./

کد خبر 1075226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha