​گیلان از استان‌های پیشتاز در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی بوده است

حجت‌الاسلام علی‌پور گفت: گیلان در کل کشور جزو استان‌های پیشتاز در امر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «قاسم علی‌پور» امروز (سه‌شنبه، 22 تیر) در جلسه بررسی اوضاع کرونای استان گیلان با موضوع پیشگیری و راهکارها که در سالن کنفرانس مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت برگزار شد اظهار داشت: به گواه آمارها و گزارشات موجود، گیلان در کشور جزو استان‌های پیشتاز در امر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی بوده است.

 

مدیر حوزه علمیه استان گیلان ضمن تشکر از تلاش کادر درمان، مدافعان سلامت و همه نیروهایی که برای مقابله با بحران شیوع کرونا به میدان وارد شدند و مشغول خدمات‌رسانی هستند عنوان کرد: نزدیک دو سال است که کشورمان گرفتار بلای کرونا شده است و امیداریم شر این بیماری هر چه سریع‌تر از بشریت کوتاه شود. 

 

علی‌پور با بیان اینکه از گروه‌ها، نهادها و افرادی که برای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا قدم بر‌میدارند باید به شکل شایسته قدردانی و تقدیر شود اذعان کرد: بدون تردید با اتحاد و انسجام لازم در سراسر کشور می‌توان در راه مقابله با ویروس منحوس کرونا قدم‌هایی جدی‌تر و مؤثرتری برداشت.

 

وی انعکاس مشکلات نیروهای جهادی که در مسیر مقابله با کرونا به عرصه وارد شده و حقیقتا در این راه از جان مایه گذاشتند را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: رفع مشکلات و موانعی که در این مسیر وجود دارد امری است که مطمئنا با همگرایی بیشتر نهادها و دستگاه‌های مسئول محقق می‌شود.

 

مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان با اشاره به برخی گزارشاتی که حاوی نقش برجسته استان در دوران سخت شیوع ویروس کرونا است اضافه کرد: طبق گزارشاتی که اطلاع‌رسانی هم شده است گیلان در کل کشور جزو استان‌های پیشتاز در امر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و مردم بوده است.

 

علی‌پور با بیان اینکه طلاب و روحانیون گیلان در امر مقابله با ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری تنگاتنگی داشتند خاطرنشان کرد: امیدواریم با یاری پروردگار متعال بتوانیم مشکلات عدیده‌ای که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان گیلان به وجود آمده است را رفع کنیم.

کد خبر 1075287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha