آمارها نشان دهنده عملكرد خیلی خوب استان هرمزگان در مدیریت بیماری کرونا است

دکتر نمکی از تلاش و مدیریت بسیار خوب دکتر همتی استاندار هرمزگان و دکتر فرشیدی رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان برای مقابله با کرونا در هرمزگان، به طور ويژه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « سعید نمکی » در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، عنوان كرد: مجموعه ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان با مدیریت و ریاست دکتر همتی استاندار هرمزگان و تلاش دکتر فرشیدی رئيس و مجموعه دانشگاه علوم پزشكى استان، در رتبه های برتر و اول کشور، قرار دارد.

 

وی ادامه داد: پیک های شدیدی از شیوع بیماری کرونا را در برخی مناطق کشور شاهد بودیم، اما مجموعه بهداشت و درمان در هرمزگان با تلاش گسترده و با حمایت و مدیریت دکتر همتی استاندار هرمزگان به عنوان رئيس ستاد استانی مقابله با کرونا، اجازه ندادند چنین وضعيتی در هرمزگان شکل بگیرد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكى افزود: آمارها نشان دهنده عملكرد خیلی خوب و افتخار آفرين در استان هرمزگان به لحاظ مدیریت بیماری کرونا است و این دستاورد با تلاش و همراهی همگانی از جمله استاندار، رئيس دانشگاه علوم پزشکی، نماينده ولی فقیه در استان، نمايندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامى و انتظامى و دستگاه های قضائی و اجرایی به دست آمده است.

 

در ارتباط ویدیو کنفرانسی وزیر با دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و فرمانداران این اطمینان خاطر به استان داده شد که تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان تامین می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1075408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha