تقویت روحی با انس با قرآن محقق می شود

حجت الاسلام موسوی گفت: تقویت روح و روان افراد با انس با قرآن و کسب معرفت از آن محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی« در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی مرحله منطقه ای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده های شاغل در پدافند هوایی در حال برگزاری است که برگزیدگان به مرحله کشوری و پس از آن در مسابقات ارتش شرکت می کنند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور افزود: در  این مسابقات یکصد نفر از اعضای خانواده پرسنل منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور شرکت کرده اند که نفرات برتر هر رشته به مسابقات ملی راه پیدا کرده و در بین دیگر مناطق کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

 

وی اضافه کرد: مرحله ملی ماه آینده به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش معنویت در زندگی افراد تصریح کرد: تقویت روح و روان افراد با انس با قرآن و کسب معرفت از آن محقق می شود و این انس با کتاب آسمانی در کار کارکنان نهاد نظامی اثر سازنده ای دارد.

 

*تاثیر قرآن در زندگی دنیایی و آخرتی

 

جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور در ادامه این مراسم اظهارداشت: قرآن و انس با این کتاب بزرگ و انسان ساز در زندگی دنیایی و آخرتی انسان نقش سازنده ای دارد.

 

امیر سرتیپ «محمدرضا معصومی» ادامه داد: زندگی سعادتمند برای انسان بسیار مهم است و نباید مسائل دنیایی مورد توجه قرار گیرد بلکه بهره گیری از رحمت خداوند موثر است.

 

وی به نوع نگرش مردم نسبت به سعادت و خوشی دنیا خاطرنشان کرد: نباید بهای عمر و جان خود را به مسائل کوچک سپرد و فریب ظاهر دنیا را خورد.

 

جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور به چالش ها و آسیب های اجتماعی شکل گرفته در کشور اشاره کرد و اذعان داشت: بی توجهی به ابعاد مختلف زندگی از جمله تامین معنویت سبب همین آسیب ها شده که انس با قرآن در این خصوص کارگشا است.

 

وی ایجاد فاصله بین مردم و قرآن و اهل البیت(ع) را یکی از توطئه های شیطان و افراد دارای این ویژگی بیان کرد و گفت: دشمن به دنبال فرصت سازی برای انحراف است که از توان رسانه ای خود چنین اقدامی استفاده می کند.

کد خبر 1075432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha