ساخت ۴۷۰ مسکن برای خانواده های دارای دومعلول در گلستان

حسینی گفت: در سال گذشته ۴۷۰ مسکن برای خانواده های دارای دو معلول گلستانی ساخته شد.

«سید مهدی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در سازمان بهزیستی صورت گرفته است و تلاش کردیم که بتوانیم خدمات بهتر و ارزنده تری به مددجویان بهزیستی ارائه کنیم.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان ادامه داد: بالغ بر 50 هزار معلول جزو توانخواهان بهزیستی استان گلستان به شمار می رود و در سال گذشته  470 مسکن برای خانواده های دارای دو معلول ساخته شد.

 

حسینی بیان کرد: این خدمت در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت و تلاش ما بر این است که افرادی که زمینی در اختیار دارند و به ما مراجعه کنند ساخت مسکن آنها را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی افزود: سازمان بهزیستی برای این افراد در روستاها 85 میلیون و برای مددجویان در شهرها 120 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن در نظر گرفته است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از کارهای دیگری که انجام شد یک هزار و 71 مورد اشتغالزایی بود که برای جامعه هدف به دو صورت  پرداخت تسهیلات کم بهره و پرداخت نیمی از حق بیمه به بیمه کارفرمایی صورت گرفت.

 

حسینی بیان کرد: همچنین برای کارفرمایانی که از ظرفیت معلولان استفاده می کنند سازمان بهزیستی جبران کارایی را در نظر گرفته است.

 

کد خبر 1075468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha