اجرای طرح ضیافت غدیر در قزوین

حق شناس با اشاره به اجرای طرح ضیافت غدیر در قزوین گفت: مردم می توانند با کمک های خود در این طرح، در اطعام نیازمندان در عید غدیر خم مشارکت داشته باشند.

«محسن حق شناس» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: غدیر از وقایع عظیم در عالم است که از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و این ظرفیت و فرهنگ پاسخگوی همه نیازهای بشری است.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین ادامه داد: همانطور که پیامبر گرامی اسلام فرموده اند بالاترین معروف، تبلیع ولایت حضرت علی (ع) است از همین رو همه ما در این حوزه تکلیف و رسالت سنگینی را بر عهده داریم.

 

وی عنوان کرد: یکی از تأکیدات بزرگان، اطعام فقرا و نیازمندان در عید غدیر است به طوری که در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است «غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر، یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد» بنابراین پرداختن به این مهم و نهادینه کردن آن به عنوان یک فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

حق شناس اعلام کرد: با توجه به این امر طرح ضیافت غدیر در سال جاری اجرایی می شود که مردم نیکوکار، مومن و ولایت مدار استان قزوین می توان با کمک های خود در این طرح، در اطعام نیازمندان مشارکت کرده و از ثواب و پاداش الهی بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: برای این منظور شماره حساب 5029087000891591  بانک توسعه تعاون، به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای اطعام غدیر در نظر گرفته شده که ان شاالله با مشارکت مردم بتوانیم در عید غدیر خم امسال توزیع غذا را در بین نیازمندان داشته باشیم.

 

کد خبر 1075529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha