مشکل تامین آب مجتمع راشا کاسپین با ورود دستگاه قضایی استان زنجان برطرف شد

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: در شرایط فعلی کشور، سرمایه گزار نیاز به حمایت دارد و دستگاه قضایی با قاطعیت حمایت قضایی را بعمل خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دادگستری استان زنجان در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان که در سالن جلسه مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در ادامه بازدید از واحدهای تولیدی و در راستای بررسی و حل مشکلات، از سه واحد تصفیه خانه فاضلاب شهری زنجان ، شرکت مرمرین سنگ کسری و مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین با عضور اعضای ستاد و مسئولان اجرایی بازدید بعمل آمد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه این اولین بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهری زنجان بود که یک اقدام بسیار خوب و ارزشمندی در تصفیه فاضلاب شهری بود که بدون استفاده از منابع دولتی و بیشترین فایده  و تامین آب به صنایع تولیدی می کند، افزود: 60 درصد فاضلاب های شهری زنجان در این مجموعه تصفیه و مجددا مورد بهره برداری صنعتی قرار می گیرد که با این کار 17 میلیون مترمکعب از بهره برداری آب سفره های زیر زمینی جلوگیری می شود.

 

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد : دومین شرکتی که مورد بازدید قرار گرفت شرکت مرمرین سنگ کسری بود که بزرگترین تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی و زینتی در استان می باشد که این شرکت هم مشکل تامین سنگ خام و فروش سنگ در داخل کشور داشت که با توجه به اهمیت موضوع به مدیر کل بازرسی استان ماموریت داده شد ، اسناد و قرار دادهای شرکت با سایر نهادها مورد بررسی قرار دهد  و گزارش خود را جهت اتخاذ تصمیم  به ستاد ارائه نمایید .

 

صادقی نیارکی افزود: سومین واحد تولیدی مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین بود که هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به لحاظ اهمیت موضوع در سالن این مجتمع برگزار شد و خدمات این مجتمع در سطح کشور ی است و این حجم از تولید ، کمک به اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان بسیار ارزشمند است .

 

عالیترین مقام قضایی استان با بیان اینکه دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از سرمایه گذار را یک وظیفه و تکلیف برای خود می داند، خاطر نشان کرد: بهترین نسخه در این موضوع که با اطمینان به آن  می توان عمل کرد، عمل به منویات رهبری و جدیدیت برای تحقق شعار سال می باشد .

 

وی با اشاره به اینکه شرکت راشا کاسپین مشکل تامین برق و زمین برای توسعه فاز های جدید دارد که با راه اندازی این  واحدها در آینده ای نزدیک زمینه ایجاد اشتغال 1000 نفر در این مجتمع فراهم خواهد شد ، چرا مسئولان امر  نبایستی  نگاه حمایتی به این مجتمع با این حجم تولید و اشتغال داشته باشند و مانع تراشی بکنند؟

 

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی استان مشکل تامین آب مجتمع راشا کاسپین برطرف شد و امروز این واحد تولیدی 70 درصد آب مورد نیاز خود را از آبهای تصفیه شده تامین می کند و این بسیار ارزشمند است و باید بپذیریم در شرایط فعلی کشور، سرمایه گزار نیاز به حمایت دارد و دستگاه قضایی با قاطعیت حمایت قضایی  را بعمل خواهد آورد.

 

 

 

کد خبر 1075535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha