اُورهال ماشین آلات خدمات شهری ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: به روزرسانی و اُورهال ماشین آلات خدمات شهری بجنورد ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امسال کمتر از نصف این رقم پیش بینی شده است.

«مجید شادکام» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در سال ۹۹ سه دستگاه پرس زباله،  یک ماشین نمک پاش و هفت دستگاه جاروی مکانیزه به طور کامل اورهال و در این زمینه هفت میلیارد ریال هزینه شد و امسال هم یک اتوبوس، یک دستگاه  مینی بوس و یک دستگاه جدول شوی با صرف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به روز رسانی و اورهال شد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد افزود: اورهال کردن ماشین آلات خدمات شهری، بسیار هزینه بر است، البته به روزرسانی کردن ماشین آلات از این رو در دستور کار است که این ماشین آلات بسیار گران قیمت بوده به طوری که برای خرید هر ناوگان بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه نیاز است.

 

شادکام اظهارداشت: به روزرسانی ماشین آلات خدمات شهری بر اساس اولویت بندی انجام می شود و به نظر می رسد تا در دو سال آتی تمام ماشین آلات، اورهال و تا پنج سال مشکلات در این باره رفع شود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد با بیان اینکه شمار ناوگان خدمات شهری در حوزه پسماند حدود ۳۰ دستگاه است، گفت: یکی از نیازمندی ها، تامین ماشین مکانیزه لجن کش است که حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

 

کد خبر 1075606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha