برگزار نمایشگاه حجاب و عفاف در کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه

بهارلویی یانچشمه ای گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در این نمایشگاه به بهترین آثار در زمینه های مختلف مقاله نویسی، نشریه دیواری، بیان حدیث از بزرگان دین، شعر و همچنین با حجاب کردن عروسک ها جوایزی اهدا شد.

 

وی ادامه داد: ترویج عفاف و حجاب با روش امر به معروف و نهی از منکر در کسانی اثر می گذارد که ترسی از خدا و روز قیامت داشته باشند.

 

بهارلویی یانچشمه ای گفت: در حقیقت اگر حیا و عفت و ارزش های دینی در جامعه ترویج نشود ترویج فضائل اخلاقی در بین زنان جامعه تحقق نخواهد یافت یا اگر حرکتی هم انجام شود آثار کوتاه مدت خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: حفظ حجاب و عفاف امنیت روانی جامعه، آرامش، تحکیم خانواده، حفظ عزت را فراهم می‌کند و دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه خواهد داشت.

 

کد خبر 1075656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha