ملاک عمل شهرداری جهت ارائه خدمات، طرح «تفضیلی» و طرح «جامع شهری» است

نظری جهرمی با اشاره به اینکه ملاک عمل شهرداری جهت ارائه خدمات، طرح «تفضیلی» و طرح «جامع شهری» است، گفت: با این وجود شهرداری جهرم خدماتی را در راستای رفاه حال مردم انجام داده است.

«علیرضا نظری جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شهرداری یک ارگان غیر دولتی و عمومی است و درآمد آن از خود مردم کسب می شود.

 

شهردار جهرم با اشاره به اینکه ملاک عمل شهرداری جهت ارائه خدمات، طرح تفضیلی و طرح جامع شهری است، افزود: با عنایت به اینکه بیمارستان 313 تخت خوابی جدید التاسیس جهرم خارج از محدوده شهر واقع شده است که از نظر قانون مسئولیتی متوجه شهرداری نیست.

 

وی بیان کرد: شهرداری جهرم باوجود عدم وظیفه، جهت رفاه حال شهروندان و صرفا جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و اداره راه و شهرسازی شهرستان از منابع اعتبارات داخلی شهرداری اقدام به شروع عملیات تسطیح و زیرسازی و آماده سازی معبر مربوطه کرده است.

 

شهردار جهرم با اشاره به اینکه جلب رضایت شهروندان از مهم ترین اولویت و رسالت کاری مجموعه شهرداری است، خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات عمومی مردم و در جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان عملیات زیرسازی این بلوار به همت واحد فنی و عمران شهرداری آغاز و در حال انجام است.

 

نظری جهرمی در پایان ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همکاری بیش از پیش شرکت توزیع برق شهرستان جهت جابه جایی پایه ها و تیرهای برق خطر آفرین در مسیر به زودی شاهد تسریع در عملیات تسطیح و زیرسازی بلوار مذکور هستیم.

کد خبر 1075696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha