نیروهای مسلح امنیت و آرامش  را به جامعه و  مردم هدیه می دهند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، نیروهای مسلح آرامش و امنیت را به جامعه تزریق و به مردم هدیه می دهند، گفت: هدف نیروهای مسلح ایجاد آرامش و امنیت در جامعه و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا شیخ علی» امروز (۲۳ تیر ماه) در آئین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که به صورت ویدئو کنفرانس با سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به تظلمات و شکایاتی که مردم و نیروهای نظامی و انتظامی از فرماندهان دارند، وظایف دادستان نظامی است.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، نیروهای مسلح آرامش و امنیت را به جامعه تزریق و به مردم هدیه می دهند، گفت: هدف نیروهای مسلح ایجاد آرامش و امنیت در جامعه و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی ادامه داد: با این همه خدمات نیروها، اما گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که لازم است به شکایات و دادخواهی ها رسیدگی کنیم.

 

شیخ علی تاکید کرد: رسیدگی به تظلمات مردم و نیروهای مسلح، برای اجرای عدالت است و تلاش های ارزنده را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: دادستان نظامی استان مدعی العموم جامعه و نیروهای مسلح بوده و لازم است دقت کند، بسیاری از افراد جامعه، مردم و شکات از حق خود محروم نشوند.

 

وی گفت: باید در اجرای قانون، نشاط و شادی را به جامعه تزریق و حداقل دافعه و حداکثر جاذبه را داشته باشیم.

 

«سید علی ملک حسینی» نیز خدمات انجام گرفته در استان را مرهون انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دانست و در زمینه پیشرفت هایی که به برکت انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده، اظهار کرد: فرزندان این استان به برکت انقلاب، هیچ قله ای از علم و موفقیت نیست که به آن دسترسی پیدا نکرده اند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح تحول در قوه قضائیه، گفت: با اجرای این طرح در استان و ریاست فعلی دادگستری استان و تلاش برای انتصاب نیروهای جوان در مناصب قضایی، میانگین سنی مسئولان قضایی استان 35 سال است.

 

وی با بیان اینکه در این دوره شاهد ارتقاء رضایت مندی مردم و کیفیت در دادگستری استان هستیم، گفت: دستگاه قضایی استان ضابطین را جدا از خود نمی داند، چون همه سربازان یک نظام بوده و هر یک وظیفه ای داریم.

 

گفتنی است در این آئینف ستار طالبی پور به عنوان دادستان نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات ایمان حیدری دادستان قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 1075823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha