امسال ۱۶۰۰ واحد تولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشت

رسولیان از بازگرداندن ۱۶۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای همین منظور ۵۰۰ مشاور در سراسر کشور به کار گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه شهرک‌های صنعتی، اضافه کردن نواحی صنعتی در کشور است.

 


علی رسولیان با اشاره به اینکه در همین راستا ۱۰ هزار هکتار زمین جدید به شهرک‌ها افزوده خواهد شد، گفت: امروز در استان زنجان شاهد افتتاح ۲۷ کارگاه کوچک اقتصادی بودیم. 

 

به گفته وی، زنجان یکی از استان‌هایی است که صنایع خوبی در آن مستقر بوده و طی بازدیدهایی که امروز در سفر یک روزه به این استان داشتیم، شاهد فعال بودن و راه‌اندازی واحدهای جدیدی در این استان بودیم.

 


این مسئول افزود: در استان زنجان حدود ۱۰۰ واحد صنعتی در حال نصب ماشین‌آلات هستند و در سال‌جاری شاهد افتتاح بیش از ۷۹۰ واحد در شهرک‌های صنعتی در سطح کشور بودیم.

 


رسولیان تصریح کرد: با راه‌اندازی بیش از ۷۹۰ واحد در شهرک‌های صنعتی ایران، حدود ۱۸ هزار شغل در سطح کشور ایجاد شده است.

 


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سهم استان زنجان از توسعه نواحی شهرک‌های صنعتی کشور را در حدود ۷۵۰ هکتار اعلام کرد و گفت: در همین راستا بنا داریم سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در استان زنجان انجام دهیم.

 


وی از بازگرداندن ۱۶۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: در همین راستا ۵۰۰ مشاور در سراسر کشور به کارگیری شد.

کد خبر 1075826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha