قوه قضائیه آماده حل مشکلات مردم با همراهی سایر دستگاه‌ها است

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر آمادگی دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم، گفت: همه دستگاه های کشور اعم از قضایی و اجرایی موظف هستند مسائل و مشکلات کشور و این استان را رفع کنند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس قوه قضائیه در جریان اولین سفر استانی خود به استان ایلام، در بدو ورود ببه این استان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در فرودگاه شهدای ایلام، اظهار کرد: عرض سلام دارم خدمت همه مردم ولایی، متدین و غیور این استان و برای همه شهدای این استان علو مرتبه و درجه از خداوند بزرگ درخواست می کنم.

 

حجت الاسلام« غلامحسینی محینی اژه ای» با بیان اینکه برای همه مردم رفاه، آرامش و امنیت کامل را از خداوند مسئلت دارم، افزود: قوه قضائیه از گذشته تا به حال سفرهای استانی را دنبال می کند تا از مسائل و مشکلات هر استان اطلاع یابد و از حوزه های فضایی بازدید و سرکشی کند.

 

وی با اشاره به اینکه استان ولایی و مرزی ایلام ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است، ابراز کرد: همه دستگاه های کشور اعم از قضایی و اجرایی موظفند مسائل و مشکلات کشور و این استان را رفع کنند.

 

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: حل تمامی مشکلات به تنهایی وظیفه قوه قضائیه نیست و امیدواریم بتوانیم مشکلات این استان را که شایسته خدمت است، با همراهی همه دستگاه ها حل و فصل کنیم.

 

حجت الاسلامی محسنی اژه ای بیان کرد: مسائل و مشکلات استان ایلام در حوزه های مختلف، بر اساس برنامه ریزی های قبلی احصا شده است و تلاش می شود در این سفر تا حد امکان با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای استان  برای گره گشایی از مشکلات مردم تصمیم گیری شود.

 

وی با تاکید  اینکه ما درصددیم تا مشکلات دستگاه قضایی، اجرایی و سایر دستگاه را با همکاری هم مرتفع سازیم، یادآور شد: مشکلات را در حوزه قضایی و حتی مسائلی که به قوه قضاییه مرتبط نیست را به کمک استاندار، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان، در این سفر  بررسی و برای رفع آن اقدام خواهد شد.

 

حجت الاسلامی محسنی اژه ای  گفت: قوه قضاییه در مسیر زفع و حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف از آمادگی کامل برخوردار است.

کد خبر 1075868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha