مدیران فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارند/ تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی مطالبه اصلی مردم است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه رسیدگی سریعتر به پرونده های قضایی از اصلی ترین خواسته های مردم است، گفت: قضات از ظرفیت مردم و افراد صاحب نفوذ و صاحب کلام برای حل و فصل مسایل و جلب رضایت در پرونده ها بهره بگیرید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس قوه قضائیه، صبح امروز(۲۴ تیر) در دیدار با کارکنان و قضات استان ایلام،  اظهار کرد: بسیار خوشحالم در استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات حضور دارم.

 

حجت الاسلام والمسلمین« غلامحسین محسنی اژه ای» با اشاره به اینکه مردم ایلام در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود برجای گذاشتند، گفت: مردم با مشکلات معیشتی، اشتغال، مسائل فرهنگی، اجتماعی و قضایی متعددی روبرو هستند و همه مدیران در هر سطحی وظیفه دارند در جهت گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کنند.

 

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه برای گره گشایی مشکلات مردم کوتاهی نکنیم، گفت: همه مدیران باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارند چرا که این نعمت در صورت اجرای آن نزد خداوند متعال از اجر بسیاری برخوردار است.

 

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به اینکه باید از منابع غنی استان برای حل مشکلات مردم استفاده شود، یادآور شد: ایران اسلامی سرشار از سرمایه های خدادادی و نیروی انسانی کارآمد است و شایسته نیست مردم با این مشکلات روبرو باشند.

 

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای حل مشکلات جاری کشور، یادآور شد: از کارکنان و قضات استان درخواست دارم مشکل به مشکل مردم اضافه نکنند، قرار بازداشت موقت تا آنجایی که ضرورت دارد صادر نشود و آن‌هایی هم که ضروری است با ملاحظه دقیق قانون باشد

 

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه در خیلی از مسائل استان ایلام در حوزه قضائی رشد داشته است،  گفت: رسیدگی سریعتر به پرونده های قضایی از اصلی ترین خواسته های مردم است که همه قضات و کارکنان باید به این اصل توجه کنند و قضات از ظرفیت مردم و افراد صاحب نفوذ و صاحب کلام برای حل و فصل مسایل و جلب رضایت در پرونده ها بهره بگیرید.

 

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: میزان دریافتی کارکنان قضایی در مقابل خدمات صورت گرفته متناسب نیست ولی امانت سنگین قضاوت و احقاق حقوق عامه ایجاب می کند این مشکلات معیشتی، اداری و تجهیزاتی را تحمل کنیم تا مردم از خدمات بیشتری برخوردار شوند.

کد خبر 1075919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha