راهیابی ۲ دانش آموز بهشهری به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت

علی بیکی از راهیابی ۲ نفر از دانش آموزان بهشهری به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خبر داد.

«صادق علی بیکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز، مسیری مناسب برای توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: اجرای برنامه های قرآنی و بصیرتی در این حوزه در بین دانش آموزان تا مدت ها پس از برگزاری رقابت و حضور در این فضا تحت تاثیر برنامه هستند

 

وی با اشاره به حضور فعال دانش آموزان بهشهری در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز تصریح کرد: این مسابقات که همزمان با هفته قرآن و عترت در مناطق آغاز شده بود پس از برگزاری در مرحله آموزشگاهی و منطقه در مرحله استانی 2 نفر از دانش آموزان ما به مرحله کشوری راه یافتند.

 

علی بیکی گفت: هانیه قلندری در رشته  حفظ20 جزء قرآن کریم از مدرسه شاهد متوسطه اول و نرگس کردیان در رشته حفظ20 جزء قرآن کریم از مدرسه شاهد متوسطه دوم حائز رتبه برتر و راهیابی به مرحله کشور شدند.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر ضمن تقدیر از تلاش های دانش آموزان ساعی، معاونین، مربیان و همکاران حوزه پرورشی اذعان داشت: این دوره از مسابقات به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار و دانش آموزان در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ، مداحی، اذان، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز به رقابت پرداختند.

 

علی بیکی یادآور شد: مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت آنلاین و در بستر شبکه های مجازی در اواخر تیرماه و اوایل مرداد ماه برگزار و استان سمنان میزبان رشته های قرائت و ترتیل، حفظ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، مداحی، احکام و انشای نماز در حوزه پژوهشی است و استان خرسان رضوی هم میزبان حوزه آوایی این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور است.

کد خبر 1075921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha