۱۲۴ واحد مسکن مددجویی در بهشهر احداث می شود

باقری گفت: براساس تعهدات انجام شده در سال جاری ۱۲۴ واحد مسکن مددجویی در بهشهر به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی احداث می شود.

« رضا باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کمیته امداد بهشهر با همکاری بسیج سازندگی 124 واحد مسکن محرومان تا پایان امسال تحویل مددجویان می دهد که اقدامی مهم برای خانه دار کردن مددجویان است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر افزود:  اعتبارات لازم برای ساخت این واحدها توسط کمیته امداد، سپاه و خیران تامین شد و تلاش داریم که تا چند سال آینده معضل مسکن محرومان را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه توانمندسازی و رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی همواره مورد توجه امداد است؛ خاطر نشان کرد: شناسایی مددجویان فاقد مسکن که زمین برای ساخت خانه داشته باشند و یا صاحب مسکن غیرمقاوم هستند، ادامه دارد و محدودیتی در معرفی و ساخت خانه برای آنها نیست.

 

باقری با بیان اینکه مسکن از مهم‌ترین نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت است، گفت: ساخت 124 واحد مسکونی مددجوی از برنامه‌های کمیته امداد با همراهی و کمک بسیج سازندگی بهشهر در سال جاری است.

 

رئیس کمیته امداد بهشهر تصریح کرد: ساخت مسکن مددجویی با ظرافت، دقت انجام می‌شود و تنها هدف امداد تأمین سرپناه نیست؛ بلکه با ساخت مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود.

 

وی با تاکید بر حوزه خیران در کنار کمیته امداد یادآور شد: مشارکت خیرین در حوزه های آموزش، جهیزیه، سلامت، مسکن، اشتغال و  نیازهای معنوی قابل اجراست و خیران می توانند در بخش های مختلف کمک کار ما باشند.

کد خبر 1075931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha