۳۵ بسته حمایتی در بين بيماران كليوی آستارا توزیع شد

نظری از توزیع ۳۵ بسته حمایتی بین بیماران کلیوی شهرستان آستارا خبر داد.

«محمد نظری» امروز(پنجشنبه، ۲۴ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ۳۵ بسته حمایتی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن،ماکارونی، حبوبات و مواد شوینده بین بيماران نيازمند بخش دياليز بيمارستان شهيد بهشتی آستارا توزيع شد.

 

رییس انجمن حمايت از بيماران كليوی بندر آستارا با بیان اینکه اين حركت خداپسندانه با مشاركت انجمن حمايت از بيماران كليوی گيلان و جمعی از خيران مركز استان انجام شد، افزود: بيماران کلیوی از نظر تامين مايحتاج زندگی خود با مشكل مواجه هستند كه اينگونه اقدامات نوعدوستانه می تواند گرهی از مشكلات مادی و معنوی آن ها را بازكند.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش بسته های حمایتی بین بیماران کلیوی حدود ۲۰ میلیون تومان بود، تصریح کرد: بسیاری از بیماران کلیوی زیر خط فقر هستند و زندگی خود را به سختی سپری می کنند و انتظار از خیران این است به کمک آنان بشتابند.

 

نظری از کمک ۱۵ میلیون تومانی یک خیر آستارایی برای تعمیر سه دستگاه دیالیز خبر داد و گفت: با تعمیر این دستگاه ها تعداد دستگاه های بخش دیالیز به ۱۵ دستگاه رسید.

 

رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی بندر آستارا از کمک این خیر در راستای تعمیر دستگاه های دیالیز تقدیر و تشکر کرد و افزود: از مسئولان و خيران انتظار داريم کمک های خود را نسبت به بيماران دياليزی شهرستان آستارا دريغ نكنند.

 

وی تصریح کرد: هم اينک برای ۵۴ بيمار كليوی در بيمارستان شهيد بهشتی آستارا ۱۵ دستگاه دياليز فعال است.

 

نظری با بیان اینکه هيچ كمک و خدمتی در اين عالم زيباتر از كمک به بيمار نيست چراكه خدمت رسانی به هر بيمار به ویژه بيمار دياليزی، نزد خداوند پاداش و اجر دنيوی و اخروی دارد، خاطرنشان کرد: خیران و شهروندان می توانند کمک های خود به بیماران کلیوی را به شماره حساب ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۵۸۸۸۳ به نام انجمن بیماران کلیوی شهرستان آستارا نزد بانک صادرات واریز کنند.

 

کد خبر 1076020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha