اطعام ۳۰۰ هزار نفر روز عید غدیر خم در همدان

حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه امسال برنامه‌های عید غدیر با شعار هر خانه یک ستاد غدیری برگزار می‌شود ، گفت: پیش بینی می کنیم امسال ۳۰۰ هزار نفر از نیازمندان در روز عید غدیر اطعام شوند.

حجت‌الاسلام« سید مرتضی حسنی‌حلم» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان، به اهمیت دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: هیچ عیدی بزرگ و با فضیلت تر از عید غدیر نیست.

 

دبیر بنیاد غدیر استان همدان با بیان اینکه باید فرهنگ غدیر را در جامعه ترویج دهیم، افزود: ما به اندازه 13 بدر که یک سنت دیرینه است برای غدیر در جامعه کار نکرده ایم.

 

وی ادامه داد: پیام غدیر ،پیام عدالت خواهی، کمال طلبی، حقیقت خواهی، پذیرش ولایت و پذیرش راه صحیح و رسیدن به کمال مطلوب است.

 

حجت الاسلام حسنی حلم با اشاره به برنامه های مختلف و متنوع اجرایی در روزعید غدیر گفت: برنامه های غدیر و مهدویت در بنیاد غدیر همدان مختص به این زمان خاص نیست بلکه در طی سال بنیاد غدیر در استان فعال است.

 

وی با اشاره به اهدای۱۱۰ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی در عید غدیر بیان کرد: همایش استقبال از غدیر در باغ موزه همدان ۳۱ تیرماه ساعت ۷ عصر برگزار خواهد شد..

 

وی از برپایی نمایشگاه غدیری در میدان امام از عید قربان تا غدیر خبر داد و افزود: عرضه محصولات مربوط به غدیر، غرفه حجاب و عفاف، غرفه کودک و نوجوان و غرفه پرسمان اعتقادی از جمله غرفه‌های پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است.

 

حجت الاسلام حسنی‌حلم با اشاره به برگزاری بازسازی واقعه غدیر با اجرا و پیگیری ستاد مردمی غدیر یادآور شد: مشارکت در راه‌اندازی نمایشگاه "غدیر تا ظهور" که با همت کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب شهرک فرهنگیان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1076023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha