آغاز طرح جوانه های صالحین در آستارا

قنبری از آغاز طرح ملی جوانه های صالحین همزمان با سراسر کشور در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان آستارا خبر داد.

«بهزاد قنبری» امروز(پنج‌شنبه، ۲۴ تیر) در حاشیه آغاز برنامه های طرح ملی صالحین در مصلی نماز جمعه شهرستان آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: « نشاط و تعالی در پرتو قرآن و نماز» شعار امسال طرح ملی جوانه‌های صالحین است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این طرح با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، افزود: در قالب اجرای این طرح کلاس‌ها و برنامه‌هایی همچون قرآنی، اردویی، ورزشی، آموزشی، سبک زندگی، علمی و تحصیلی، هنری، معرفتی و مسابقه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح ملی جوانه‌های صالحین تا پایان شهریور اجرا می‌شود، تصریح کرد: در اجرای کلاس‌ها و برنامه‌ها از اساتید مجرب و متخصص بهره گرفته شده است.

 

قنبری گفت: کلاس‌ها و برنامه‌های طرح ملی جوانه‌های صالحین در سطح پایگاه های مقاومت بسیج آستارا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه همایش یکروزه فرهنگی تربیتی و آغاز طرح ملی جوانه های صالحین در این شهرستان به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نژند نقیب زاده حوزه شهری سپاه ناحیه آستارا برگزار شد، خاطرنشان کرد: این همایش که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، سواد رسانه ای، بصیرتی و معرفتی، آموزش نظامی و برگزاری مسابقه همراه بود و در پایان به قید قرعه از حاضرین در همایش با اهدای جوایزی تجلیل شد.

کد خبر 1076030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha