دولت آینده تعمیق عدالت اجتماعی در کشور را جزو اولویت هایش قرار دهد

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بر لزوم اهتمام خاص دولت سیزدهم در راستای تعمیق عدالت اجتماعی در کشور تاکید کرد.

دکتر شریف لک زایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که به زودی دولت جناب آقای رئیسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند، گفت: در عین ساماندهی وضعیت اقتصادی و تلاش برای رسیدگی به وضع معیشت مردم باید مقابله با فساد و نیز تلاش در جهت عدالت گستری به طور جدی در دستور کار دولت آینده باشد.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: دولت سیزدهم در دهه پنجم انقلاب رسالت سنگینی برعهده دارد و باید اهداف مقرر در بیانیه گام دوم را مورد توجه قرار دهد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: واقعیت آن است که در طول 42 سال گذشته علیرغم همه تلاش ها و دستاوردها، در بعضی از زمینه ها دچار آسیب هایی بوده ایم که این ها اجازه نداده که اهداف انقلاب به شکل مطلوب و ایده آل محقق گردد، به ویژه در زمینه عدالت که رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع اشاره کرده اند.

 

وی ادامه داد:از سویی با توجه به اهمیت نقش دولت و اختیاراتش باید در راستای مقابله با فساد و تبعیض و مظاهر بی عدالتی،همت مضاعفی از سوی دولتمردان را شاهد باشیم.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه دولت آینده باید تعمیق عدالت اجتماعی در کشور را جزو اولویت هایش قرار دهد تصریح کرد:البته کارنامه آقای رئیسی امیدواری های زیادی از این حیث ایجاد کرده است که .

کد خبر 1076043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha