ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان نیاز امروز جامعه است

کریمی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «غلامرضا کریمی» در نشت ستاد تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان خنداب که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، پیشکسوتان و جمعی از اعضای ستاد دانشنامه دفاع مقدس استان گفت: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ غنی و پرباری است که باید همواره زنده و ماندگار باشد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ترویج و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس را یکی از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی دانست و افزود: دفاع مقدس تداعی کننده اقتدار و استواری ملت ایران در برابر قدرت های دنیا است و ترویج بیش از پیش آن در بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا، در دوران انقلاب و دفاع مقدس حماسه های بزرگی خلق کردند، بیان کرد: این فرهنگ همچون گنجی بی پایان در اختیار ماست که باید از آن به درستی بهره مند شویم

 

این مقام مسئول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان را یکی از نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: با توجه به توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم.

 

کریمی در ادامه به مهمترین برنامه های سالجاری استان مرکزی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و ادامه داد: تهیه دانشنامه جامع دفاع مقدس استان یکی از اقدامات پیش رو است که همه دستگاه ها و نهادها در تهیه این مجموعه علمی باید نقش آفرینی کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان پاسداری و انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده است، ادامه داد: تهیه این دانشنامه از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدواریم با تلاش ها و مشارکت همه جانبه بتوانیم جلد اول دانشنامه را تا پایان سال نهایی کنیم.

کد خبر 1076319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha